راهنمای ست کردن کت و شلوار با لباس و پیراهن

کت و شلوار

کت شلوار

کت وشلوار

---------------- ----------------
کت و شلوار و پیراهن
کت و شلوار و پیراهن مارک مارکدار مدل سال

راهنمای ست کردن کت و شلوار با لباس و پیراهن

یکی از مواردی که بسیاری از افراد که کت و شلوار می پوشند با آن مواجهه هستند ست کردن کت شلوار با لباس های دیگرشان می باشد. پس نکات زیر را بخوانید.

رنگ‌هایی‌ که برای لباس هایتان انتخاب می‌کنید، می‌تواند بر روحیه خود و اطرافیانتان در طول روز تاثیرگذار باشد. رنگ لباس می‌تواند شادی یا اندوه درونی در شما ایجاد کند و حتی این حس را به دیگران نیز منتقل نماید. همچنین، می‌توانید با دیدن رنگ لباس دیگران، با روحیه آنها آشنا شوید. نقطه اشتراک مطالب فوق تاثیر بر سلامت روانی افراد است. به همین دلیل، به تمام اعضای خانواده توصیه می‌شود برای حفظ شادابی و نشاط خود و اطرافیان در خانه لباس‌های مرتب و با رنگ‌های شاد و روشن بپوشند. در زیر توصیه‌هایی برای ست کردن لباس، برای افراد مختلف توضیح داده شده است.


توصیه هایی بـرای ...

همه افراد
SetColors

می توانید رنگهای شبیه به هم را با یکدیگر ست کنید. برای مثال آبی تیره و آبی کمرنگ را با هم ست کنید. این یک راه ساده برای ست کردن رنگ لباس شماست.


SetColors

رنگ‌های متضاد شما را جذاب‌تر نشان می دهند، برای مثال نارنجی با سبز، زرد با بنفش، و قرمز با آبی. این ها رنگ هایی هستند که متضاد هستند و به کارگیری این رنگ ها در لباس ها مطلوب به نظر می رسد.


SetColors

رنگ های خنثی مطمئن ترین راه برای ست کردن لباسها هستند. به عنوان مثال سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای. رنگ هایی که معمولا برای همه مناسب بوده و استفاده از این رنگ ها آرامش بخش و ملایم به‌ نظر می رسد.


SetColors

رنگ کراوات يا پیراهنتان را با رنگ پوشت (دستمال گوشه‌ی جيب کت) يکی نکنيد. اگر ميی‌خواهيد که اين رنگ ها يکی باشند، از رنگ پيراهن استفاده کنيد.


SetColors

بهتر است جوراب ساق بلند استفاده نماييد كه به‌ خوبی پای شما را بپوشاند به طوری که اگر هنگام نشستن پای خود را روی پای ديگر قرا دهيد پای شما نمايان نگردد. رنگ جوراب نيز بايد همرنگ و يا تيره تر از شلوار باشد.


SetColors

برای داشتن ظاهری رسمی تر از پيراهن های ساده استفاده کنيد.

SetColors

رنگ کمربند با رنگ کفش بايد يکسان باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوند هاي روزانه

اسلایدر

---------------------- ----------------------